söndag 2 februari 2014

Längtar till våren

Jag satt och bläddrade bland mina kort att hittade ett par underbara kort från förra våren när skogen här utanför var helt täckt av blåsippor. Längtande tittade jag ut på den lätt upptinade blasksnön utanför fönstret och tycker att februari känns som en riktigt lång månad.

Jag kom på att jag inte hade gjort något bidrag till Allt om scrap den här månaden och de vore ju trist att missa den. Deras skiss ser ut så här:


Så här blev min tolkning:





Papper: Mönstrat papper från Fabscrap
Dekorationer: Egengjorda blommor, bling, texture paste
Stämplar: Kaisercraft
Bokstäver: Panduro målade med Silks acrylic glaze

1 kommentar:

  1. Ja nog längtar man till våren alltid, trots att vi inte haft någon "riktig" vinter här uppe i norr ännu där jag bor. Härlig LO. Tack för att du delar med dig av din inspiration hos oss i Allt om Scrap.

    SvaraRadera