lördag 4 januari 2014

Skapande förändring

Nu är det ett nytt år och de vill säga ett nytt projekt.

Jag har precis börjat en onlinekurs som tidningen Inzpira håller i som heter Skapande förändring. Tidningen gav just ut sitt sitta nummer i pappersform och jag hade lite prenumerationstid kvar, så fick jag en kurs. Jag valde den här kursen för att jag tycker att jag behöver utveckla mitt skrivande. Jag önskar verkligen kunna skriva mer. Dessutom ska det vara lite tips om färger, dooling och lite sånt som jag inte är något bra på alls. Alltid kul med lite ny inspiration.

Jag har bestämt att allt som jag tillverkar i den här kursen ska skapas av enbart: Cardstock, spillpapper, färger, stämplar och dekorationer som har legat väldigt länge och nästan glömts bort. Inget nytt ska införskaffas utan skåpen ska rensas lite.

Kursen går ut på att man ska skriva lite varje dag och den texten kommer jag inte att publicera här. Utan här kommer bara det jag skapar komma.

Första uppdraget var att skapa en framsida med rubriken: Skapande förändring


Jag har använt Cardstock, spillpapper, stämplar, silkesband, embossingspulver, utskrivna bokstäver, nål och tråd (för att göra rosetten).
Jag kommer tyvärr inte kunna säga varifrån spillpapprerna kommer.
Stämplarna är från Kaisercraft, Prima och rosen från Stämpelkällarn (tror jag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar