tisdag 4 september 2012

Viktigt för mamma

Ännu en bild från skolavslutningen. Första skolavslutningen är något stort för mig. David tog det hela med betydligt större ro...

Jag ska försöka bli lite bättre på att ha en  journal på mina layouts.
När jag letade efter lite tips på det hittade jag en jätte rolig utmaningssite.
CSI har nya utmaningar varje vecka där man får ett scenario där man ska ha med olika färger och element och framför allt en journal. Man måste använda alla färger och minst två evidence och en testimony.

Case File 35:

Så här löste jag fallet:
Har använt mig av alla färger
Evidence: Sun, beads, heart, photocorner, tilt photo and flowers.
Testimony: Document summer and photocorner.

Resultatet:


På journalen:
Första skolavslutningen är något stort, i alla fall för mig. David tog det hela med ro.
Allt var som det skulle, solen sken, barnsång, en rektor som pratade på tok för länge och massor av kramar.

Papper: möstratpapper från Pinkpaislee och teresa Collins
Dekorationer: Journaling, photocorner från Prima, bling och pärlor och blommor från Prima och You do.
Bokstäver: Webster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar