lördag 31 december 2011

Årets sista dag

Nu är det dags att runda av det här året. I början av året provade jag på scrappbooking för första gången. Jag blev verkligen biten direkt. Nu är mitt första år som scrappare slut och jag börjar inse att vi snart måste flytta till ett större hus om alla saker ska få plats. Helt plötsligt har hela huset fyllts med blommor, mönstrat papper, bling, blommor, spetsar, fjärilar och ännu mer blommor.
Massor av planer för framtiden smids, så 2012 blir nog ett skoj år. Det kommer bland annat redan i morgon starta med ett bloggparty.

Efter som jag är väldigt förtjust i listor har jag plockat fram mina 5 LO favoriter för det året.
(Ingen inbördes ordning, det gick inte att välja det)






Jag märkte när jag lagt in dem att de egentligen är ganska lika. Det ska verkligen bli skoj att se hur nästa års favoriter ser ut. Om de kommer påminna om de här eller om jag har svängt om gillar de med mer färg och fläkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar