torsdag 18 augusti 2011

Stradkanten

Det är kul med utmaningar som redan när man läser dem får en att börja fundera och planera.
Scraplagret har en sådan utmaning just nu. Man ska ha med dekorationer från naturen. Jag hade en idé hur jag ville att min Lo skulle se ut, problemet var bara att få till det som jag ville. Jag fick jobba hårt med att få all sand att sitta där jag ville ha dem och att få snäckor att sitta fast på sand är väääldigt knepigt...


Jag har använt möstrat papper från Dovecraft och Little Redscrapbook. Ramen är vanligt vitt cardstock som jag har destressat. Bokstäverna har jag stämplat och målat med distress. Som dekorationer har använt mig av vanlig hederlig sand och snäckor... och lite blommor så klart de är ju jag :-)
Sen har jag lite glitter skimmer på allt så de ska glimma lite svagt som sand gör när solen skiner på den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar