onsdag 8 juni 2011

Med kameran i fickan

En väldigt stor fördel med börja gilla scrapping är att man börjar intressera sig för att ta kort. Jag är en sådan som på den gamla tiden när man hade filmrullar, kunde det vara jul, semester och nästa jul på samma rulle. Om jag inte hade varit på något ridläger, för då kunde jag få till 50 bilder på olika hästar. Jag är nog den enda småbarnsföräldern som bara har lite strökort på mina barn och de flesta har inte ens jag tagit.
Men nu vill jag ju ha lite skojiga bilder att kunna jobba med, så nu får kameran följa med och de gånger som jag vana trogen glömmer kameran har jag i alla fall en halv hyfsad kamera i min mobil.

Den här gången hade kameran fått följa med när familjen tog en långpromenad runt Säbysjön. En sträcka på 1,2 mil. Jag lyckades tom få med lite händelsetext vilket jag aldrig lyckas med annars.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar